A szoftvercsomaggal teremtsen tökéletes bázist az összes irodai tevékenység elvégzéséhez. Ön az összes kedvelt alkalmazást egy csomagban kapja kézhez: a legújabb kiadásban együtt a Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook programokkal. Mindegy, hogy Ön körleveleket szeretne készíteni, prezentációt összeállítani, e-mailjeit kezelni vagy az időpontjait szem előtt tartani, az Office 2016 Home and Business mindenben hatékonyan segíti munkáját.
A rendszer középpontjában az összeköttetés a felhasználók között a felhőszolgáltatásban áll. Az adatait mindenhonnan elő tudja hívni, fel tudja használni és meg tudja osztani. Az Office alkalmazások tervezése során a cél az volt, hogy az irodai tevékenység a lehető legjobb módon legyen támogatva. Ez a hatékony szerkesztési és segítségnyújtási funkciók segítségével válhat valóra. Első ránézésre bár nem feltűnő, hogy bármi megújult volna, mégis sok új funkció lett kialakítva.
Új jellegzetességek a Home and Business 2016-ban
- A felhőszolgáltatás által más felhasználók általi hozzáférés valósul meg ami rugalmas megoldás.
- Az Office online szinkronizálja magát a OneDrive fiókkal, így mindenhonnan hozzáférése van fotóihoz, dokumentumaihoz, de szerkeszteni is tudja azokat.
- A valós idejű összeköttetés lehetővé teszi a dokumentumok egy időben való szerkesztését.
- Az új Excel, Word és PowerPoint sablonokkal a széles képernyős megjelenítéssel az ötleteit még jobban tudja bemutatni.
- Az Excel-ben egy kattintással az időtartambeli analízist és a trendszámítást is el lehet indítani.
- A Clutter gondoskodik arról, hogy az Outlook postafiókja mindig rendezett legyen.
- A ’mondd el’ keresőmotor segít abban, hogy a keresett funkciókat minél gyorsabban megtalálja
- Az egyes programok tanulóképesek és elemzik az újra visszatérő szövegrészleteket, majd az újabb gépelésnél felajánlják őket.
- Az ’insights’ a Microsoft keresőmotorral, a Bing-el van összeköttetésben, lehetőségként felajánlja a szövegkörnyezeti információkat (pl. fotók, Wikipedia- bejegyzések) A keresés közvetlenül az Office-ből történik.
- Szemkímélő feladatvégzés érdekében használja a sötét hátterű megjelenítést.
Feladatvégzés a CloudDrive-al
A Microsoft Office 2016 Home and Business fő fókusza főként a saját felhőszolgáltatása általi összeköttetésben áll. Az Ön számára 5 GB tárhely áll felhasználásra amit különböző dokumentumokkal tölthet fel. Az adatokhoz való egyszerűsített hozzáférést csaknem mindenhonnan megnyitni és szerkeszteni tudja, ami mobilissá és rugalmassá teszi Önt. Továbbá a felhője tartalmát a barátok és munkatársak számára is szabaddá tudja tenni, amely egy a projekten való közös munkát valósít meg. A valós idejű összeköttetéssel nyomon tudja követni melyik dokumentumon történt mások által módosítás.
Zökkenőmentes váltás az Office 2013 felhasználók javára
Az Office 2013-hoz szokott felhasználó rövid időn belül feltalálja magát. Látszólagosan az ember nem talál újítást a programok között. A fejlődés elsősorban a hatékonyságban és a felhőval való összeköttetésben keresendő. Ezért a Microsoft sokféle felesleges új funkciókról az egyes alkalmazások részeként egyszerűen lemondott. Az előző verziókból ismert letisztult felületet a Home and Business 2016-ban is megtalálja. A felhasználóbarát kezelői felület a programokhoz és az eszközökhöz való gyors hozzáférést kínál.
Az Office 2016 Home and Business a privát és üzleti felhasználók részére egy stabil alapot nyújt a mindennapi számítógépes feladatvégzéshez.
Ez a kulcs 1 db Windows készüléket tud aktiválni, egy alkalommal. Az aktiválást követően, nem fogja tudni használni megegyszer a kulcsot. A telepített meghajtó formázása, a kulcs törlésével jár. A kulcs nem vihető át másik számítógépre!
Elektronikus kézbesítés
Amikor megvásárolja a szoftvert a Szoftver24 Webáruházból, a szoftvert e-mail értesítés folyaman fogja megkapni, es azonnal telepítheti is!