FAQ

2022.08.09 15:13
2022.07.27 07:45
2022.08.09 15:15

Elektronikus kézbesítés

A megvásárolt termékkulcsokat, elektronikusan, e-mail-ben kézbesítjük.

Postai úton megrendelve a licenszkulcsot kinyomtatjuk, és feladjuk az ön részére.

Ha nem sikerül az aktiválás, kérjük jelezze e-mail-ben. 

Hibafotókat kérjük, úgy készítse el, hogy látszódjon az aktiválandó program típusa, mint ahogyan az általunk mellékelt fotókon is látható.

Ha a termékkulcs (licence) miatt nem sikerül az aktiválás, rövid időn belül kicseréljük, vagy visszaadjuk a vételárat. Új termékkulccsal próbálkozni akkor érdemes, ha az aktiválási hibaelhárításban leírt lépéseken végig ment.

A vásárolt termékkulcs vételárát akkor tudjuk visszatéríteni, ha a fotókból látszik, hogy nem a számítógéppel, hanem a termékkulccsal van a probléma.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 8. pontjában leírtak szerint és a jogszabályi előírások értelmében letölthető szoftvertermékre, licencre a termék jellegéből adódóan nem vonatkozik elállási jog. A termék kézbesítése után, már nem állhat el a vásárlástól, ha a termékkulcs működik, hisz a vásárló a termékkulcsot megismeri, az a tudatából nem törölhető és nincs garancia arra, hogy a későbbiekben nem használja fel, ezért visszavenni nem tudjuk mert számunkra használhatatlanná válik.

olcso.hu olcsobbat.hu argep.hu